kimi

klasseturen <3 <3

• Publisert: 10.05.2016, 09:52
  • Kategori: Blogg
  • hei  jeg lovte å skrive noe etter klasseturen til Stocholm. Vi var 18 snille ungdom og 8 helt fantastiske reiseledere ( dem er bedre en dine). Vi reiste fra Setermoen klokka 07:30 med buss til Kiruna flyplass, der vi tok fly til Arlanda flyplass i Stocholm. Da vi var fremme med Arlanda flyplass skulle vi ta et tog til Cityterminalen, der fra tok vi buss til Skansen, og så gikk vi resten av veien til Scandic Hasselbakken hotell som ligger ved siden av den spanske ambassaden.  etter en time etter vi ankommet hotellet dro vi på laserdome (lasertagg). Der fikk vi pizza og brus. FREDAG: vi gikk på Grönalund (tivoli). der jeg kjøpte en pommes frits meny med en grillpølse (grillkorv) og to ekstra pommes fritt, en sukkerspinn, to smultringer. jeg vant 8 ting en hunde bamse, en rose og 6 delefiner. ( 379 kr). På Grönalund tok jeg tre ting det lystiga huste, snurrebilene og en skummel dukke tunnel. Da vi var ferdig der dro vi til en Resturant som heter Josefina der jeg bestille som vanlig pommes frits der dem var utrolig salte. På kvelden gikk dem som hadde skrevet seg opp på et ark kunne gå inn igjen å se og høre og kjenne smerten av en metal konsert. jeg hadde ikke skrevet meg på arket fordi jeg viste ikke at vi skulle gjøre det men jeg fikk komme inn lika vell og de var da jeg vant 6 delefin bamser som en snill og kjæmpe kul reiseleder måtte passe dem. TUSEN TAKK TIL DEG :) ;). LØRDAG: Da var det vasa museet og shopping og jeg som vanlig ikke spis frokost fikk jeg en grei start på dagen. da vi var ferdig med museet tok vi en båt til Gamla stan?. Vi gikk til ett senter der jeg oppdaget at jeg harr brukt ca 3 350 kr på mat (torsdag, fredag) :'( . SØNDAG: på morgenen var jeg litt dårlig så jeg gikk ikke ned for å snakke med delefinpasseren men det kom to helt snille personer med frokost til meg selv om jeg ikke dålte den enne tingen (brødskiva med nutella) så ble jeg så glad uannsett så takk til dere to <3 <3. Hjemreise vi tok trikk til en bussholdeplass (huske ikke navnet på den) og der tok vi buss til Cityterminalen og fra der tog til Arlanda og fly til Kiruna vi stopper på et gatekjøkken på en Coop butikk der jeg sitter i lag med de nest kuleste folka i klassen. :) :) :) <3. da vi er ferdig der fikk jeg en ekstran pose med pommes frits og en kopp ketchup så jeg spiste ********** ( den fikk jeg av en jeg satt på bor med tusen takk <3). vi hjemme ca. klokka 19.00.